Isprobajte  vježbe koje će istovremeno aktivirati stražnjicu i trbuh!
Datum objave: 28. 06. 2015 - 14:10

Isprobajte vježbe koje će istovremeno aktivirati stražnjicu i trbuh!

 

Ubacite u svoj trening ove vježbe koje možete napraviti na kraju treninga, za stražnjicu i trbuh • Jedan od najboljih načina za treniranje mišića core-a i stražnjice je u položaju izdržaja

 
VEĆINA žena vole trenirati mišiće stražnjice i trbuha, te upravo te dijelove tijela dovesti do savršenstva. Ono što ne znaju jest da ti mišići često sudjeluju istovremeno u mnogim pokretima, pa ih je moguće vrlo dobro aktivirati zajedničkim vježbama, pa je šteta to ne iskoristiti i trenirati ih zajedno u dobro osmišljenoj rutini.


Ubacite u svoj trening ove vježbe koje možete napraviti na kraju treninga 1-3 puta tjedno kako bi dodatno stimulirali mišiće stražnjice i core-a. Isto tako, rutinu možete napraviti i kao zaseban kratki kućni trening kojim ćete potrošiti puno kalorija budući da je i metabolički zahtjevan, a ujedno ćete dobro aktivirati upravo one mišiće koje najviše želite zategnuti. Jedan od najboljih načina za treniranje mišića core-a i stražnjice je u položaju izdržaja, zato ćete baš u tom položaju raditi vježbe u ovoj rutini. Neće niti drugi mišići biti pošteđeni napora, pa će tako mišići ruku i ramena znatno sudjelovati u stabilizaciji tijela.

Napravite sljedeće 4 vježbe jednu za drugom u intervalima od 20-40 sekundi, a pauza između vježbi neka bude od 15-30 sekundi:



Obrnuta sklopka

Jednonožni penjač

Step off na lopti 

  

/ Sažetak