Pet pića koja ubrzavaju mršavljenje Voda, nezaslađeni čaj, obrano mlijeko...
Datum objave: 02. 05. 2014 - 17:22

Pet pića koja ubrzavaju mršavljenje

“Tajna” gubitka kilograma ne sastoji se samo od  pridržavanja određenog načina ishrane već i onoga što pijete. Popularna bezalkoholna pića, kao što su voćni sokovi, gazirana pića i energetski napici sadrže veliku količinu šećera i ugljenih hidrata koji mogu sabotirati vaš plan mršavljenja. Ukoliko želite da to izbjegnete, preporučujemo da pijete sledeća pića koja, osim što ne sadrže prazne kalorije, mogu vam pomoći i da ubrzate proces mršavljenja.

Voda

Ovo vam je vjerovatno poznato, ali ne škodi da se ponovi: voda je najbolje piće za efikasno mršavljenje. Bez obzira da li je ona izvorska ili mineralna, neka vam voda uvijek bude prvi izbor pića. I, ona ne mora imati jednoličan ukus! Ubacite u čašu vode krišku limuna, limete ili krastavca i ona će dobiti sasvim novi ukus. Naravno, broj kalorija će i dalje biti ravan nuli.

Sok od povrća

Sok od povrća je odličan način da organizam opskrbite neophodnim vlaknima i ubrzate proces mršavljenja. On će vas držati sitima određeno vrijeme pa je najbolje da ga pijete između obroka. Najbolje je da ga cijedite u sokovniku, jer fabričke varijante sadrće so, šećer i konzervanse.

Nezaslađeni čaj

Zeleni čaj dokazano poboljšava metabolizam i ubrzava proces eliminisanja suvišnih kilograma. Pored njega, veoma su djelotvorni crni i oolong čaj. Oni sadrže i veliku količinu antioksidanata koji organizmu pomažu da se riješi toksina. Takođe, čaj od nane je veoma dobar, jer poboljšava proces probave. Najbolje je da ga pijete nakon obroka.

Crna kafa

Jutarnja ili popodnevna šoljica kafe može pomoći u poticanju mršavljenja, jer kofein kojeg ona sadrži može potisnuti osjećaj gladi. Takođe, istraživanja pokazuju da kafa stimuliše termogenezu koja zagrijava tijelo i ubrzava sagorijevanje kalorija. Budite oprezni šta i koliko toga dodajete u kafu – držite se obranog mlijeka i minimalnih količina šećera.

Obrano mlijeko

Mlijeko je odličan izvor čistih proteina, vitamina D i kalcijuma koji pomažu u izgradnji mišićne mase i očuvanju zdravlja kostiju. Birajte obrano ili polu-obrano mlijeko, kako biste organizam opskrbili pomenutim hranjivim materijama, sa minimalnim količinama masti. Takođe, čaša mlijeka između obroka odlična je užina koja će vas držati sitima do narednog obroka.

/ Sažetak