Znate li da rolanjem trošite gotovo isto kalorija kao i trčanjem? Iskoristite lijepo vrijeme za rolanje
Datum objave: 14. 04. 2014 - 22:00

Znate li da rolanjem trošite gotovo isto kalorija kao i trčanjem?

Rolanje je ciklička aktivnost kojom za sat vremena možete potrošiti od 400 do 600 kalorija, povećati specifičnu aerobnu kondiciju i učvrstiti stražnjicu. Ukoliko želite u što kraćem vremenu postići odlične rezultate, žene bi trebale rolati četiri puta sedmično po sat vremena, a muškarci ukupno pet sati sedmično.

Kod rolanja povećanu aktivnost imaju mišići nogu i stražnjice dok mišići trupa, osim za zadržavanje pravilne ravnoteže i ugla pri izvođenju pokreta nemaju dodatni mišićni impuls za veće mišićne kontrakcije. Stoga, da bi oblikovali tijelo kakvo želite, rolanje je potrebno kombinirati s drugom vrstom treninga.

Dva savjeta za najbolje rezultate

1. Dnevni raspored treninga rolanja za žensku populaciju bi trebao iznosio oko sat vremena za treninge četiri puta sedmično, za pet treninga sedmično 45 minuta, u jednakom opterećenju. Intervalni trening u rolanju se radi promjenom tempa rolanja u istim vremenskim intervalima.

2. Lagano se vozite oko 12 minuta, jednu minutu ubrzate, pa se opet jednu minutu lagano vozite. Intervale po minutu ponavljate do isteka ukupnog treninga za trenažni dan. Možete koristiti i uzbrdice za povećanje opterećenja. Na primjer, rolate 12 minuta, dvije minute na uzbrdici s 40 posto intenziteta, jednu minutu na uzbrdici s 60 posto intenziteta, lagano rolanje 2 minute. Uzbrdicu možete zamijeniti  i spuštanjem u koljenom zglobu (rolanje u polučučnju).

Stoga iskoristite lijepo vrijeme za ovaj zabavni sport koji će vam pomoći oblikovati figuru.

/ Sažetak